Allting äter upp mig

Jag vet inte vad jag ska göra, håller på att gå under. Jag är så trött inuti, helt slut. Har ingen kraft kvar, energin ligger på minus. Jag är så ledsen. Det är för mycket av allt. Vet inte vad jag ska ta mig till.

Har tagit både Olanzapin som tablett och fått en Zyprea-injektion idag.

Det är kaos inuti.

När jag får väga mig kommer vikten ha gått uppåt, jag känner det. Jag orkar inte. Jävla allt.
Allmänt | |
#1 - - anna:

du klarar det!<3 du är en sån bra och fin person, kämpa vidare!

Svar: Tack, Anna!
Lisa

#2 - - Christian:

Jag skickar all energi jag kan till dig ikväll, tänker på dig! Kram fina fina vän <3

Svar: Tack, bästa du!
Lisa

#3 - - Charlotte Sometimes:

Fortsätt kämpa vidare. Kramar <3

Svar: Stor kram. <3
Lisa

#4 - - s:

Skickar pepp!

Svar: Tusen tack!
Lisa

Upp