Mötet med boendet

Idag var boendet här, det som ligger ute på landet. Jag antar att det gick bra, men alla andra är betydligt mer entusiastiska än jag. Det blir förmodligen så att jag flyttar dit i början av maj. Då har jag varit här i ett år. Jag är som vanligt livrädd och pessimistisk och tror att allt ska sluta i katastrof, även om det verkade väldigt bra. Det är få saker som gör mig så stressad som förändringar, och när mat är inblandat blir jag så utom mig att jag tappar kontakten med mitt förnuft. Det var väldigt mycket information på en gång och det har inte hunnit landa så att jag kan tänka klart än.

Är för trött och nere för att utveckla mer nu.
Allmänt | |
#1 - - Christian :

Kan jag underlätta det för dig på nåt sätt? Är det nåt du behöver? Om det inte är jättelångt dit så kanske jag kan ta med mig en vän med bil och komma och hälsa på med presenter och energi!

Svar: Du, jag lägger till dig på Facebook. Du verkar vara en bra kontakt. Jag minns bara inte vad du hette i efternamn? Skäms, haha. Har ju läst det så många gånger.
Lisa

Upp