Ingen ork

Läkaren har bestämt att jag ska få psykoterapi här på avdelningen av någon behandlare som kommer från öppenvården, eftersom det inte går att skriva ut mig. Jag är så EXTREMT omotiverad. Jag kan ju inte kämpa för ett liv när jag bara vill dö. Jag kommer i alla fall bli kvar här i ett par månader till. 

Jag mår så fruktansvärt dåligt. Jag vandrar omkring i ett svart hål och tänker bara på döden. Läkaren anser inte att jag är deprimerad, utan att det ligger i min personlighet, men min kontaktperson märker stor skillnad på mig och tycker att jag har något slags depression ändå. 

Jag stötte bort henne i två dagar innan hon tvingade mig att sätta mig ner och prata med henne. Efteråt kändes det mycket bättre och jag är så tacksam över att ha henne, men problemet med att jag inte står ut när hon inte är här kvarstår. Jag vet inte vad jag ska göra.
Allmänt | |
#1 - - ethel:

håll ut.

Svar: <3
Lisa

Upp