Det går bra

Jag tar vara på varje sekund av min permission. Att få äta på eget porslin, sitta i egen soffa, träffa min underbara kontaktperson, vara i lägenheten... Just nu vill jag att det här aldrig ska ta slut. Jag vill flytta NU.

Samtidigt ser jag att det inte är realistiskt, och jag är rädd. Livrädd för att det ska gå som när jag skulle flytta hit för ett år sedan. Utbrott, fasthållningar, poliser, PIVA (psykiatrisk intensivvårdsavdelning)... Så mycket trauma och en ohållbar situation (för alla). Jag vill inte hamna i det igen. Aldrig någonsin. Det är en enorm fruktan och rädsla jag har, och den får mig ständigt att bli ledsen och tappa hoppet.
Allmänt | |
#1 - - N:

Åhh vad underbart att höra att du har det bra på permissionen!!! <3. Du kommer få flytta en dag <3333

Svar: <3 <3 <3
Lisa

Upp