Permission!

Jag skrev för några veckor sedan att jag skulle få en LPT-permission till boendet om jag inte blev bältad på två veckor. Nu har det gått tre och en halv vecka, och i morgon åker jag och en personal iväg och stannar över natten. Det ser jag fram emot.

Maten har gått dåligt. Jag började, utöver min frukost och kvällsfika, att lägga till en halv portion mat till lunch varje dag. Det blev alldeles för tufft och höll bara i tre dagar, så nu äter jag frukost och kvällsfika igen. Självklart är detta någonting som inte håller och på något vis måste jag ta tag i det. Och ja, jag ska. Jag ska bara gå ner det sista kilot ner till målvikten först.

Ja, jag är dum i huvudet. Men jag är också sjuk.
Allmänt | |
#1 - - Daniella 🌙:

Äter du bara frukost och fika på hela dagen?

Svar: Tillfälligt, ja.
Lisa

#2 - - Malin:

Fy fan vad du e bra!!! Hoppas du får en positiv upplevelse på permissionen och att det går bra! Tycker mig läsa lite hopp o kämpar glöd mellan raderna. Keep up the good work!

Svar: Taaack!!!
Lisa

#3 - - N:

Åhh bästa du Lisa så glad för dig!! Ha en bra vistelse på boendet. Du är absolut inte dum i huvudet . <3333

Svar: Tack så mycket. <3
Lisa

#4 - - Elsa:

Hej! Jag tror på dig och jag tror verkligen att du kommer bli helt frisk en dag! och du är verkligen inte dum i huvudet!

Svar: Tack, fina du!
Lisa

Upp