Förtvivlad

Jag klarar inte mer. Det går inte mer. Mår så jävla dåligt. Det blir värre och värre ju längre dagen går. Det har varit så sista veckan. Till slut har jag ingen kontroll över mig själv och det slutar i bälte eller med krossat porslin.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Om du bara blir sämre kanske du ska byta vård? Det kanske har blivit nån slags rutin i ditt undermedvetna att här mår du dåligt. Om du bara blir sämre efter två år kanske dom borde se efter någon annan vårdform för dig.

Svar: Fast jag har blivit mycket bättre. Sedan den nya läkaren började har jag fått HJÄLP. Riktig hjälp. Jag har börjat med DBT och på avdelningen är det faktiskt rätt okej. Och tvångsvårdas man har man vad jag vet ingen rätt att byta vård.
Lisa

#2 - - Anonym:

Ok, jag hoppas du inte tolkade min komentar som elak! Det var i så fall inte alls min mening. Skönt att du blir bättre!! :)

Svar: Vet inte vem du är, haha. Men tack så mycket.
Lisa

#3 - - Anonym:

Ok va bra! Jag misstolkade inlägget. Förlåt. Menade inget illa.

Svar: Det är lugnt! <3
Lisa

Upp