Idag blev jag bältad

Jag mår så jävla dåligt, och det finns ingen personal jag kan vända mig till. Allt är så tungt, svart och vidrigt att jag inte ens kan beskriva. Jag klarar knappt av att tänka. Jag vill bara ta mitt liv.

Framtiden kommer inte fungera. Allt håller på att rasa samman. Jag väntar bara ut tiden till dess att jag blir utskriven. Sedan finns jag inte mer.

Blåmärken som jag inte har gjort själv. 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Känner med dig vännen!! Måste vara fruktansvärt att må som du gör och känna dig missförstådd och ensam i dina tankar.
Har själv varit nere i skiten och det är lätt att sitta och säga att allt kommer ordna sig.
Jag önskar av hela mitt hjärta att det finns ett ljus i din framtid! Kämpa ❤️

Svar: Tack, snälla. ❤️
Lisa

#2 - - Anonym:

Har du fått de blåmärkena av bältesängen? De kan ju inte vara rätt isf. Kämpa vännen. Du är värd att må bra!

Svar: Jag fick dem före bältessängen. Personalen var, enligt mig, lite väl våldsamma.
Lisa

#3 - - Åsa:

Men aj aj aj! Vilken av avdelningarna är du på? Du är på Östra Sjukhuset i Göteborg det har jag förstått! Men jösses! Sådär hårdhänta personal har jag aldrig råkat utför även om jag råkat utför hårdhänta. Livet är svårt! Men vill du veta en sak! De kan bli bättre perioder! Men de kan bli sämre igen! Livet kan liksom gå i vågor! Du är ung! Jag vet att jag inte ska säga till dig att du INTE ska ta ditt liv för mina tankar är lika mörka just nu. Men ändå, livet finns! Emellanåt, jag tror bara att vi som mår dåligt har svårt att inse det när mörkret faller över våra liv. Det finns saker som du är bra på!

Ibland när jag läser din blogg, eller kikar in på din facebook så tycker jag mig trots allt ana att det finns en positivitet inom dig i mörkret. Det finns ett liv där inne! Du måste bara väcka det lilla livet till ett större liv. Det är svårt. Jag kan inte säga att det är lätt, för det är det inte. Men jag önskar att du fortsätter kämpa! Det måste finnas något sätt att hjälpa dig på! Något sätt måste finnas....har dem verkligen provat allt?

Det finns en del som mår dåligt som bor i egen lägenhet med personal hos sig dygnet runt. Finns det inget sådant alternativ? Ge inte upp, snälla fortsätt! Stanna kvar på jorden! Du är älskad, du är behövd, dina ord sätter spår, dina ord får mig att vakna. Detta är ingen dröm. Detta är en verklighet. Snälla var rädd om dig! Kram

Svar: Massa hjärtan till dig. <3
Lisa

Upp