Hon kallar mig hypoman

Jag mår bättre än någonsin. Läkaren hotar med att om jag fortsätter vägra mediciner och "försämras" (= bli gladare?!?!), så kommer jag inte ha möjlighet att välja längre = de bältar mig och tvångsmedicinerar mig med Haldol som jag hatar för att man blir nockad i ett dygn, och då kommer all glädje också att försvinna. Hon vill förstöra mitt liv!!!
Allmänt | |
#1 - - Daniella 🌙:

är du säker på att det du känner är vanlig lycka då? <3

Svar: Nej. :P
Lisa

#2 - - Vägen tillbaka:

Tänker som så att hon skulle inte säga att de måste ge dig tvångsinjektioner om de inte ansåg att du verkligen behöver det, pga att ditt tillstånd är ett symtom på att du inte mår bra. Men samtidigt vet jag hur det ser ut inom psykiatrin och hur en del tvångsåtgärder missbrukas. Det är dock svårt att dra någon slutsats av ditt inlägg, men mitt råd är att du tar din medicin så att du slipper bältesläggning och tvångsinjektioner.. det är inte värt det.

Svar: <3
Lisa

Upp