Livet är faktiskt vackert

Inne på dag 6 med hypomani. Livet är underbart och läkaren har äntligen erkänt att jag har bipolär sjukdom typ 2, som jag har försökt förklara hela tiden. Jag känner mig inte längre missförstådd. Om några timmar ska jag göra en gastroskopi på grund av illamående, kräkningar, magsmärta och annat. Det ska bli jättespännande. De passar på nu när jag inte är rymningsbenägen, hehe. I morgon ska jag träffa psykologen som ska reda ut mig för personlighetsstörning. Det ska bli också bli spännande! Jag har skrivit ett långt brev, eller snarare sammanfattning om mig själv som jag ska lämna till henne. Det för det är 6 A4-sidor långt, så jag tror inte att någon här orkar läsa det, men jag tror att jag har fått med allt.

I övrigt är allting bra. Min puls ligger på 120 och det känns som att jag lever i en dröm.
Allmänt | |
#1 - - Daniella 🌙:

får du hjälp att hantera kraschen som kommer sen? <3

Svar: Nah, eller så har jag inte varit mottaglig. Min kontaktperson ryckte upp mig ur sängen igår.
Lisa

Upp