TRIGGER WARNING

Jag står inte ut. Jag mår så vidrigt så det liknar ingenting. Allt är bara kaos. Jag tappar helt kontrollen över mina handlingar. Glas och porslin går i golvet titt som tätt, för att jag inte kan hantera känslorna på något annat sätt än att skada mig. Det är som att jag förvandlas till ett vilddjur med instinkter. Får jag inte tag i en skärva dunkar jag huvudet i väggen eller gör något annat dumt. Allt för att känna smärta. För jag kan inget annat. Jag vet inte hur man gör. Jag har aldrig lärt mig.

När jag pratar med personalen säger de bara att de inte kan hjälpa mig. Jag har bältats tre dagar i rad. Jag orkar inte mer nu. Jag mår bara sämre och sämre och sämre hela tiden. Jag pallar inte mer. Inte en dag till.

Jag vill bara dö.

Allmänt | |
#1 - - Ann:

Jag lider så med dig... Tycker det är konstigt att dom ens har glas och porslin. När jag har varit inlagd har allt varit plast. Önskar så att det fanns något som kunde hjälpa dig... <3

Svar: Tack, fina du. <3
Lisa

Upp