Idag har jag varit inlagd i 2 år

Idag har jag varit tvångsinlagd i 2 år. Jag har haft extravak hela tiden. Varför blir det aldrig bra?

Idag tog jag även beslutet att börja äta. Alla kläder sitter löst och vägningen i morse visade att det var dags. Jag är absolut inte katastrof-underviktig tycker jag, men läkaren har sagt att om jag går ner till BMI 15 (drygt 2 kg till) kommer hon att "ta till åtgärder", och det låter inte lockande.

I övrigt mår jag dåligt. Jag mår ju nästan aldrig bra.





Allmänt | |
#1 - - Daniella 🌙:

Psyket fungerar 100 gånger bättre när det får näring så det var ett mycket bra beslut <3

Svar: <3
Lisa

#2 - - Sskadad:

Kämpa på! Du klarar det här! <3

Svar: Tack, kära du!
Lisa

#3 - - Maria:

Usch det var länge. Blev sju månader för nu senast, det tyckte jag var nog. Men är man sjuk och mår dåligt och behöver vara där så är det väl tyvärr så. Men jag hoppas du snart får må bättre och komma ut. <3

Svar: Tack, fina du.
Lisa

#4 - - N:

Bästa duuu!! Jag tror på dig, du klarar det <3

Svar: Tack!!!
Lisa

#5 - - Sandra:

Du är helt fantastisk! Jag tror på dig.

Svar: Tack, Sandra! <3
Lisa

Upp