Jag vill inte leva en dag till

Jag går bara ner mig. Märker att jag gör allt för att få sova. När klockan är 14:00 är min energi för dagen slut. Allt känns bara svart och gör ont. Jag mår så jävla vidrigt. Jag orkar egentligen inte sminka mig eller vara trevlig. Jag vill bara dö.

Igår skrev jag på DBT-kontrakt. Det går ut den 6 december. Jag kommer alltså att vara inlagd så länge. Sedan får vi se om det förlängs.

Allmänt | |
#1 - - MissManic:

"När klockan är 14:00 är min energi för dagen slut" - rader som känns igen. Klockan är nu 11:40 och jag vill bara lägga mig, lusten att göra saker finns inte.
Men DBT, hoppas att det är något som fungerar för dig. För mig gjorde det inte det, men det var för att jag inte kunde koncentrera mig för fem öre.
Nu får jag ECT, känns lite som "sista utvägen" och jag hoppas att det biter...

Svar: På mig har ECT varit jättebra. Hopas att det fungerar för dig också.
Lisa

#2 - - Aura:

Känner igen mig. Kram fina <3

Svar: Hoppas att det kan vara någonting positivt i att du inte känner dig allt för ensam. <3
Lisa

#3 - - S:

Skriv gärna lite om DBTn sen om du vill. Hur du tycker den är. Vi har också DBT här.

Svar: Absolut! Vad tycker du om det? Är det på ett behandlingshem?
Lisa

#4 - - S:

Ja det är det. Vill inte skriva vad jag tycker, jag är så negativ haha. Bättre att du får en egen uppfattning. Tror det gäller till 99% att tro på det själv!

Upp