Vägning

Varje söndag kväll står jag och granskar min kropp i spegeln. Detta inför morgondagens vägning. Jag vill se hur jag ser ut för att bestämma mig för om jag är tjock eller inte. Slutsatsen är oftast att jag inte är tjock. Då ska det inte spela någon roll om jag har gått upp tre kilon morgonen efter, för jag SÅG att jag inte är tjock. Siffran på vågen ska inte få lura mig. Jag måste låta galen som gör så här...

Allmänt | |
#1 - - N:

Finaste och bästa duuuu !!! ❤️

Svar: Taaack! ❤️
Lisa

#2 - - Elsie:

Hej, detta kanske är en konstig fråga, men jag undrar vem som tar bilderna på dig på sjukhuset, får man fota på din avdelning. jag va inlagd o skulle skicka en bild på min säng när jag va inlagd och fick massa skäll. Dom sa att det va förbjudet (hade vak) du har oxå vak väll? bryr dom sig inte eller ser dom inte när du tar kort. denna bilden tex...

Jaag har börjat följa dig ganska nyligen. tycker du verkar vara en stark o klok tjej. önskar så att du kunde få må bra! jag hejjar på dig! <3

Svar: Nej, man får inte fotografera på sjukhus och anledningen till det är att man inte ska kunna ta kort på andra patienter, så det är en bra regel. Bilderna på mig är det oftast min mamma som tar, men ibland faktiskt även personal som inte är så noggranna när vi bara är på mitt rum eller på innergården. Jag skulle aldrig ta kort på personal eller någon annan patient.
Lisa

Upp