Tog bort stygn idag

Andas, kippa efter luft, andas, kippa efter luft. Är det här på riktigt? Ja. Ja, det är det. Ta bara bort mig. Nu.
 
Allt är outhärdligt. Maten får mig att vilja dö direkt. Jag orkar inte ens med den när jag mår bra. Jag kommer aldrig bli frisk. Jag har inte ens som mål att bli frisk längre. Jag vill inte bli frisk. Men jag orkar inte leva ett liv som sjuk.
 
Är på botten. Efter att ha legat och gråtit och skrikit på förmiddagen fick jag en injektion och sov i några timmar, men när jag vaknade var allt lika illa igen. Det är som att vakna till en mardröm.
Dagarna är hemska. Jag ser monster i mitt rum och tror att det växer spindelnät på min rygg. Jag står inte ut. Jag får inte ordning på verkligheten.
 
Jag vet inte hur jag skulle kunna sammanfatta hur jag mår. Allt är bara så himla hemskt och fullständigt kaos. Även om jag är rädd för att sova orkar jag inte vara vaken.
Allmänt | |
#1 - - Sanna:

älskade du❤️

Svar: Finaste Sanna. ❤
Lisa

Upp