Skridskor

Gissa vad?! I morgon ska jag få åka skridskor! Jag trodde aldrig att läkaren skulle gå med på det. Jag har inte varit utanför sjukhusväggarna sedan augusti. Villkoret var att jag inte skulle bli bältad på en hel vecka, vilket gick precis. Mamma och två personal åker med.

Jag åkte konståkning innan jag fick min ätstörning. Det var hela mitt liv. Här är en väldigt retuscherad bild på en 7 kg tyngre Lisa. 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Heja. Bra kämpat.ta nu en dag i taget så ska du se att du får åka fler gånger. Små små steg leder uppåt. Kram

Svar: Tusen tack!
Lisa

#2 - - Anonym:

Är filmen "Lilla syster" baserad på dej?

Svar: Nej. Aldrig hört talas om den!
Lisa

#3 - - Anonym:

Åhh så glad för din skull !!

Svar: Ååh, tack!
Lisa

#4 - - Bella:

Filmen heter "min lilla syster" mycket sevärd :)

Svar: Såg trailern. Den ska jag absolut se!
Lisa

#5 - - Emma:

Härligt!! Hoppas du får en bra stund på isen och kan njuta lite av friheten utanför sjukhuset. Kram!

Svar: Det ska jag! Tack!
Lisa

Upp