Permission utvärdering

Min permission blev lyckad. Vi drack underbart kaffe, åt sushi, gick en promenad, jag blev klippt (håret), vi åt glass, såg på film och bara var. På väg dit hade jag väldigt mycket självmordstankar och på kvällen fick jag ångest, så vi satte på en film och på något vis tog jag mig igenom det. Sedan kunde jag inte somna. Men hur som helst hade jag det väldigt bra.

Det gick verkligen inte att få en fin bild på denna annars perfekta sushi.
Och ja, jag äter sushi med kniv och gaffel...


Magnum double peanut butter. Första glassen på över två år. Den får nio av tio glasspinnar.

I morse blev jag inte väckt i tid och ingen hade tagit in vågen till mitt rum, så jag fick bråttom och hann dricka vatten innan jag kom på att jag skulle vägas. Typiskt. Vägningen får bli i morgon istället. Jag lyckas tygla mina känslor ganska bra, men det är ändå irriterande...
Allmänt | |
#1 - - S:

Åh sushi <3 Fan va bra du är föresten!!

Svar: Ja, så gott. Tusen tack!
Lisa

#2 - - N:

åhhh vad kul att höra att du hade det bra , bästa duu!! <3

Svar: <3!
Lisa

#3 - - Malin:

Keep up the good work!!! Kanon bra kämpat!

Svar: Tack!
Lisa

#4 - - Krisse:

Härligt att permissioen blev lyckad

Svar: Ja! Längtar redan till nästa.
Lisa

Upp