363 - dag 1

Har installerat mig ganska bra på den nya avdelningen. Det märks att de vill att det ska bli bra för mig här. Har packat upp allt och fått i mig middag. Fick också väldigt bra bemötande (en trygg kram, lugnande ord hjälp att andas rätt) när jag fick en kraftig ångestattack av allt som har samlats på hög sedan i morse.

Det är också skönt att de inte har något glas eller porslin, inte delar ut plastpåsar åt höger och vänster och inte förser mig med annat man kan göra sig illa med. Ibland är det faktiskt väldigt skönt att slippa ta ansvar själv (måste jag erkänna), även om det är målet på sikt. Det märks att det här är en avdelning mer anpassad för min problematik. Det känns som att jag har hamnat på rätt ställe.

Allmänt | |
#1 - - N:

Bästa duu ! det glädjer mig att du verkar trivas på det nya stället ! <3

Svar: Tack! <3
Lisa

Upp