4 september

Kl 07:50
Mår så jävla dåligt. Det är kaos i hela mig. Jag kommer inte klara av den här dagen. Låt mig bara somna in.

Kl 10:25
Mår inte bra. Känslorna är alldeles för starka. De fräter sönder mig inifrån. Jag står inte ut med detta lidande. Det är en pina att leva. Jag vill bara dö.

Kl 12:40
Mår katastrofalt. Hela jag skakar. Jag önskar inget annat än att få försvinna. Jag vill inte leva en dag till.

Kl 13:15
Svarta demoner väller ur mig. De växer fram inifrån och har lagt beslag på hela min själ. De dansar runt mig och förgör mig inifrån bit för bit. Det finns inget positivt kvar. Allting har dött ut och jag befinner mig i en svart avgrund. Inget ljus tränger in. Döden är det enda som finns kvar.

Kl 14:40
Jag mår så extremt dåligt. Om en skala på 1-5 där 1 är att må jättebra och 5 är katastrof ligger jag på en femma. Jag vet inte hur jag ska hantera det här. Jag sitter bara rakt upp och ner ochå känner hur mitt inre förgör mig.

Kl 15:10
Jag känner mig svag och orkeslös i kroppen. Det finns ingen energi kvar. Samtidigt har jag lätt ångest. Har ett lätt tryck över bröstet och svårt att andas.

Kl 18:55
Jag mår så brutalt dåligt. Jag kan inte ens beskriva det med ord. Har slagit kudden i väggen och bara legat och skrikit rakt ut av smärta. Jag klarar inte av mer. Mitt inre dödar mig. Jag står inte ut. Jag vill bara somna in.

Allmänt | |
#1 - - Krisse:

Jobbigt att du känner så men fortsätt kämpa

Svar: <3
Lisa

Upp